Förlåt!

Förlåt alla läsare för så dålig uppdatering idag. Tyvärr har vi bara hunnit uppdatera en gång idag vilket känns lite halvsurt sådär :/ Menmen, vi har varit ganska upptagna så vi har inte ens varit hemma.

Bea praktiserar på en frisörsalong och kommer inte hem förns om typ en timme.
Jag har gått i skolan, direkt efter skolan gick jag och Annika runt på stan och frågade efter praktikplatser på olika affärer. Haha jag vet att vi är lite väl tidiga menmen ;)

Senare har jag även hunnit med m-berg en sväng, det var ju invigning där idag så lite extraerbjudanden o så :)
Jag hittade endel fynd måste jag säga, 2 par jeansleggings, en kavaj och ett par snygga örhängen!
Ni får se lite bilder på kläderna lite senare ;D

(Tyvärr har Beas dator gått sönder så vi kan inte göra så roliga inlägg så länge den är trasig, men vi ska göra det bästa av det. Det får bli lite bilder från webcamen på kläderna, haha. )


Kommentarer
Postat av: TheYOT

sv Vi lägger helt klart till er på blogloving :) ni är absolut en av våra favoriter och vi hoppas att det kommer gå bra för er!

2009-08-27 @ 17:53:23
URL: http://theyot.blogg.se/
Postat av: Lina

har de kommit nya affärer på mariberg? :)

2009-08-27 @ 18:09:08
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: TheYOT

Vi hade inte det tidigare :) men vi har de nog nu. Om de någon av tjejerna tagit hand om det, haha. Nej men tror vi har det nu :) Hare bra tjejer!

2009-08-27 @ 18:17:52
URL: http://theyot.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se