sista arbetsdagen

Kom precis hem från jobbet, sista jobbdagen denna sommar.
Känns skönt och som en lättnad, dock börjar ju skolan på onsdag så inte mycket vila blir det ändå.

Men är iaf riktigt stolt över mig själv, att jag klarade och skötte jobbet så pass bra som jag gjorde.
Självklart kan vem som helst klara av ett jobb, såklart. Men mitt sommarjobb var lite speciellt, jag hade ingen på arbetsplatsen som kunde hjälpa mig om jag behövde, kunde inte fråga någon om hjälp osv. Min chef var 2 mil bort, så hade ingen kontakt med honom, jag var alltså ensam. Har inte haft instruktioner som: det, det o det ska du göra. Utan jag har jobbat helt självständigt under dessa veckor. Och det är det som gör mig stolt, att jag har klarat mig, jag har gjort arbetsuppgifterna helt själv på mitt eget sätt och jag lyckades bra, riktigt bra.
Sen att det är väldigt fysiskt ansträngande och upplägget av arbetet måste vara riktigt välorganiserat och planerat är ju också en grej.

Det är inte varje dag man kan säga att man är riktigt stolt  över sig själv och känner att man har växt som människa, men idag är det en sån dag och jag är faktiskt riktigt glad för första gången på länge och det har jag ingen annan än mig själv att tacka för.



Kommentarer
Postat av: malin

Hallå, måste först säga att ni har en fin design. Men till saken, läser både kissies och dissies bloggar :p MEn blev paff när det inte gick o komma in på dissies, såg då er kommentar till kissie, vad var det dissie skrev om henne? :P .

2009-08-14 @ 13:53:40
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: malin

:) vsg...

Jaa jusste ja men det läste jag :s Ja det var riktigt drygt, visst att dom hackar på varandra fram och tillbaka men det där var verkligen över drivet :O

2009-08-14 @ 15:28:48
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: malin

Blev så nyfiken nu, :P vart är det du har jobbat? :)

2009-08-14 @ 15:30:49
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se