Frukost

Hej igen bloggen!
Kunde inte somna om förut men jag känner mig pigg ändå.
Jag cyklade nyss iväg till COOP extra och köpte mig några frallor och lite juice, mums vad gott det är med ostfralla och apelsinjuice till, älskar verkligen frukost!
Nu blir det nog att kolla på någon film eller något!
Bea skrev ju lite om filmen igår, den var helt ok, den hade tydligen fått jättebra kritik från aftonbladet och massa, men det förstår jag faktiskt inte. Tyvärr var den inte så pass bra som jag trodde :/

Menmen, vi hörs senare. Sköt om er! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

tack gumman, din blogg är också väldigt fin!! =)



jag vet inte om det finns i sthlm, jag bor i eskilstuna. hihi.

men hoppas du hittar någon!

PUSS

2009-07-09 @ 11:39:46
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej!

Hittade en länk på eran blogg om en desgintävling och jag gillar eran ;) Kan man få en fixad av er?

MVH

2009-07-09 @ 11:43:54
URL: http://www.jennifer-jenne.blogspot.com
Postat av: Veronica

Nina:

Tack! =)



aha, haha, det visste jag inte! Jag får väl kolla runt lite efter det märket, tack iallafall, puss:)



Jennifer:

Tack så mycket! Du kan ju vara med i tävlingen, det du behöver göra då är att länka våran blogg i din egen blogg och sedan är du med i tävlingen. På söndag drar vi en vinnare, så du har ju chans att vinna :)

2009-07-09 @ 12:02:55
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se