Godmorgon

Godmorgon på er allihopa! :)
Det är nu Veronica som skriver, ni ser ju att "vi" har gjort om designen här på bloggen, hoppas ni tkr det blev bra, jag tkr det blev snyggt för vår första bloggdesign.

Nu har jag precis vaknat och satte mig nu vid datorn med en stor kaffelatte, skummad mjölk ska det vara.
Bea ligger o sover ett par timmar till antar jag, det är väl så det brukar vara, haha
Tittar ut genom fönstret och det ser rätt fint ut idag, ganska kallt eller ja (16grader) men det tkr jag är rätt skönt, nu när det varit så varmt i några veckor!
Om några timmar kommer det nåra släktingar från Uppsala, vi ska kolla AIK-matchen med dom ikv.
Det här blev ett tråkigt inlägg men vi skriver mer senare, lite roligare då.




Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se