HEJ

Hej!

Har varit på stan o shoppat fram tills nu. Jag (B) fick med mig en underbar väska från topshop hem, hudvårdsprodukter, och ytterligare ett läppstift från favoritmärket MAC.
Veronica köpte bl.a en söt sminkbox, ett läppstift från MAC, hudvårdsprodukter, och gulliga örhängen..
Kollade idag vad den där smyckesaffären hette och den hette typ : UvX (om jag inte minns fel!!?) var där inne idag igen o hitta ett par jättefina örhängen som jag dock inte köpte, de kostade 200 kr och var inte värda det priset faktiskt.

Nu tar vi det lite lugnt i husvagnen och förbereder oss inför liseberg.
Fast jag vet inte vad  jag ska ha på mig :/ Jag vägrar att ha väska på liseberg, men har ingen jacka med fickor förutom min mys-adidaströja. Så blir förmodligen den, lite surt eftersom den inte riktigt passar till mina övriga kläder. menmen, skitsamma. Vi ska iallafall ha SJUKT kul därborta. Vi ska åka alla roliga karuseller och vinna massa skit. Weeeei!

Hörs sen gott folk. Då får ni bilder dessutom!


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

Såg faktist Veronica i nordstan idag :) Tänkte hälsa men du/ni gick förbi så fort så xD haha

2009-07-26 @ 00:32:45
URL: http://canderson.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se