LIDL-skit

Pappa har köpt hem en tvål från Lidl som heter typ Cien någonting!? Den har gett mig utslag överallt, både i ansiktet o på hals/dekolletage. Har använt den till att tvätta bort sminket som går bra med alla andra handtvålar. Men denna förstörde min hy totalt :( Så av ren ilska snodde jag med mig en aloevera tvål från mammas jobb, många där tycker att den är skitbra så får hoppas det.






Min baxade tvål




Utslagen :( syns dock mycket mer i verkligheten.


OBS. ANVÄND INTE LIDL'S TVÅL, ELLER LIDL'S EGNA MÄRKEN ÖVERHUVUDTAGET!!

Btw har jag o min syrra haft "skräck" för lidl grejer (både mat o annat) sen dom öppnade här i Sverige, vi har alltid tyckt att det är en "B-affär" och varje gång vi ser en dålig grej t.ex så kallar vi den för "Lidl-skit", "den är säkert köpt på lidl", eller när t.ex köttbullar smakar illa  " åhhhhh fyfan, LIDL-köttbullar ewww" (även fast det inte ens är LIDL) Det är väl så att ordet Lidl har blivit ett beskrivande ord av SKIT helt enkelt. Så låt bli lidl tvålen nu va?



Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

ja jag tycker verkligen inte om skorna alls :P



tack så mycket , din blogg var också jättefin :)

2009-07-09 @ 13:34:56
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Emma

Det såg riktigt irriterat ut, har du provat med någon fet hudsalva? ser ut som stora blemmor

2009-07-09 @ 21:44:20
Postat av: T I N I

Haha, "den är säkert köpt på lidl"

Det känner jag igen =P brukar också säga så när nåt är skit

2009-07-10 @ 13:07:33
Postat av: Micke

Det där kan vara något helt annat.

Har du pojkvänn?

2009-07-10 @ 13:43:55

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se