manlig hora

För typ någon månad sen så var Bea så himla rolig att hon "busringde" mig från ett företag.
Jag fattade ingenting när det ringde, det var en karl som snacka med mig om att jag skulle hyra han för sex :S Jag blev nästan panikslagen o förstod inte va han prata om. Sen kommer bea helt plötsligt o asgarvar HAHAH.. Sen berättade hon att hon använt busring.se. Jag har nog aldrig blivit så chockad förut som när jag "Prata" med manliga horan. Så ett tips till er alla som vill göra nåt kul :D Busring! Asbilligt också, det är lätt värt det.

Busring.se


Kommentarer
Postat av: emma

haha roligt. hoppas du har en bra kväll nu!

2009-07-27 @ 23:42:56
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Charlotte

Beautiful sister ;)

C

2009-07-28 @ 03:22:27
URL: http://charlottemarten.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se