morgon i husvagnen

[skrivet kl. 06.00 imorse]

Ligger i min säng i husvagnen, alla sover utom jag. Har haft ont i magen hela natten och har det fortfarande, så kan inte sova. Virran ligger brevid mig och sover sött, haha gullis!

Våran vovve snarkar jättehögt, fattar inte hur dom andra kan sova med hans snarkisar?

Idag åker vi hem från kära Göteborg. Kommer sakna denna stad vill jag lova. Förut har jag alltid tyckt att Stockholm är MYCKET bättre än Göteborg. Men njaa, har faktiskt ändrat uppfattning. Båda städerna är jämnlika. Ganska olika, men bra på olika sätt. Men jag älskar både Stockholm och Göteborg, och shoppingutbudet är ungefär lika på båda ställena tycker jag. Så bara för att Göteborg är mindre, så betyder det inte att det är sämre shopping.

Internetet på campingen pajade, så det är inlägget kommer kanske upp när vi är hemma i Örebro?

Nu ska jag lägga mig o vila en stund.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Förlåt för sen kommentar - har haft fullt upp :-) Nu är jag dock tillbaka igen med uppdateringar från senaste tiden, kika in vettja! :-)

2009-07-27 @ 15:59:05
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: S

vem är äldst utav er?

2009-07-27 @ 16:04:00
Postat av: B&V

Svar till S anonym:

Bea är äldst, 91:a och jag 93:a.

2009-07-27 @ 19:22:19
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se