STHLM

Det blir sthlm nu i sommar, väldigt efterlängtat måste jag säga!
Så jag äntligen kan shoppa rejält med kläder, har längtat så myk efter den här resan.
Jag kan ju dela med mig lite här i bloggen vad jag vill ha med mig hem och vart jag ska tillbringa ett par dagar i storstaden.

Jag måste verkligen köpa mig ett par klänningar till garderoben, trots att jag har rätt många så kan man aldrig få för många klänningar.
Skulle gärna vilja hitta några snygga skor också, har ju rätt dåligt med det faktiskt, skulle va kul o hitta ett par höga klackar med platå, som liknar steve maddens snygga skor som jag tidigare visat i bloggen.

Eftersom vi är ganska ofta i sthlm, eller ja kanske 4-5 ggr per år iaf o shoppar så har man ju lärt sig lite vilka ställen som är riktigt bra och andra mindre bra.
Kan ju till att börja med säga att FORUM NACKA har otroligt utbud med affärer, bra med restauranger, riktigt fräscht! Så det är helt klart ett värt ställe att besöka för shopping.
Sedan blir det nog ett besök på Skärholmens köpcentrum som är mycket stort.
Och givetvis blir det stan, som vi kommer spendera ett par dagar i!
Grönalund, skansen , någon båttur hinner vi nog också med, förhoppningsvis!


fina, underbara stockholm



Kommentarer
Postat av: Emma<3

du ser ut som Lindsay Lohan(:

2009-07-06 @ 22:36:27
URL: http://stuvstas.blogg.se/
Postat av: KAARROO!

jag trodde alltid ni bodde i stockholm heheh. =)

2009-07-06 @ 23:11:41
URL: http://kajolins.blogg.se/
Postat av: b & v

nej tyvärr så gör vi inte det :)

Men i framtiden är stockholm den stad vi båda förmodligen kommer bo i, älskar den staden!

2009-07-06 @ 23:27:09
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se