Täby centrum

Hejhej på er allihopa!
Det går riktigt bra det här med grannens bredband, haha. Vi kan ju iallafall uppdatera nån gång då och då.
Här i sthlm är det ganska soligt, väldigt bra väder,inget regn än iaf!
Dagen tillbringades till en början på Täby centrum (köpcentrum igen) och det var bättre än förväntat, hittade mycket snygga saker där måste jag säga!

Snart bär det av in till stan, där ska vi väl ta en fika i gamla stan, titta runt lite och äta på någon god restaurang. Troligen blir det grönan till kvällen beroende på hur mycket pengar vi har kvar.

Imorrn blir det tyvärr hemfärd för våran del, det känns både skönt/tråkigt, men man kan ju alltid åka tillbaka hit!
Det har iallafall varit jätteroligt här måste jag säga, och jag blev inte sjuk, det gick över med en ipren som tur var. Tror det var nån släng av migrän eller nåt liknande.

Men ni får ha det så bra så hörs  vi kanske senare med en liten uppdatering! :)





Kommentarer
Postat av: m

länka mig så länkar jag din söta blogg ? (:

2009-07-16 @ 17:51:49
URL: http://mkkssx.blogg.se/
Postat av: Loaaam

din header e snygg=)

2009-07-17 @ 12:05:33
URL: http://loamyosef.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se