TIGI

Tvättade nyss håret med mina nya tigi s-factor produkter som jag lagt in i bloggen i inlägget "shopping".
Men iaf, skulle bara säga att TIGI måste vara det bästa frisörmärket som finns, jag har provat massvis med hårprodukter från frisören, men inga har varit såhär bra.
Det bästa med tigi är att de har flera olika serier, bedhead-serien är väldigt rolig och annorlunda, fina färger på flaskorna, annorlunda dofter o så, men jag tror nog att sfactor-serien är allra bäst för mitt hår iaf :)
Håret blir framför allt mjukt och glansigt och så luktar det fantastiskt.
Tummen upp för Tigi´s hårprodukter!


Bed head, Catwalk & Sfactor



Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, tack visst är han =)

Jo, han har pudel i sig, men även fårhund.

2009-07-09 @ 12:51:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, han var verkligen söt iallafall :)

2009-07-09 @ 13:00:10
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se