Michael Jackson, biologisk pappa eller inte?

Ni som har läst bloggen ett tag vet ju att jag (B) älskar Michael Jackson och hans musik, och har varit ledsen efter hans bortgång.
Sen läste jag en artikel på starlounge.msn.se om att Michaels bror Tito sa att MJ's barn var 100 % biologiska till MJ, alltså att MJ är den riktiga pappan och att Debbie Rowe (de 2 äldsta barnens mamma) inte alls blev provrörsbefruktad med en okänd donator.
Grejen är den att Michaels barn är vita och MJ var ju mörkhyad innan han fick sin hudsjukdom. Den yngsta sonen som kallas för Blanket, han tycker jag är jättelik Michael och även fast han är vit tycker jag att han har starka drag från sin pappa. Även äldsta sonen tycker jag påminner om Michael i ansiktet..
Så barnen kanske ändå är Michaels? För det är isåfall inte första gången en mörk och en ljus får barn som är vita, även fast det är ovanligt.
Minns att en tjej som var med i topmodel för några år sen, hon var superblond, riktigt ljus i huden och blåögd. Och hon hade en mörkhyad mamma.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro här faktiskt, många hävdar att DNA-tester har gjorts och att det har bevisat att MJ faktiskt är pappan.
Men egentligen spelar det ingen roll om han är den biologiska pappan eller inte, han älskade dem, uppfostrade dem och VAR deras riktiga och sanna pappa. Det är det enda som spelar någon roll.

Läs artikeln här. Läs också kommentarerna längre ner, ganska intressanta faktiskt.

Men vad tror ni om det här? Var Michael Jackson biologisk far åt sina barn?


MJ med sina 3 barn och några andra. (hans äldsta son längst ut till vänster, hans dotter med mörkgrön skjorta, och yngsta sonen längst ner med kavaj)
Så himla fina barn!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Kramiis ;D

2009-07-18 @ 14:44:05
URL: http://lillaemlann.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Hejsan!

Är allt bra? :D



/Tobias

2009-07-18 @ 15:56:17
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: - H*

- det är hans barn .. riktiga barn !

2009-07-19 @ 02:02:36
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

barnen ser ju inte helt vita ut tycker jag.

2009-07-19 @ 16:16:05

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se