Veckans tips!

Veckans tips!
Av egen erfarenhet vill jag dela med mig om hur jag fick mitt hår att växa ca. 20cm på ett år.
Det kanske inte låter så mycket för vissa, men för mig är det mycket.

Jag har alltid toppat mitt hår, gått iväg till frisören och de har klippt av ca. 5 cm för det har varit slitet i topparna.
Men det är just det jag undvikit nu det sista året.
Inte toppat håret alls, det kanske låter konstigt men när jag slutade klippa det så växte det i en otrolig fart och det blev genast fylligare och mindre slitet ;O.
Det låter jättekonstigt, jag som höll på med massa produkter som skulle göra det mindre slitet, gick iväg och toppade det ungefär 3 ggr om året.
Detta kanske inte passar alla om man är väldigt känslig med slitna toppar o så, men jag försökte att inte tänka på att jag hade slitet och försökte att stå ut med det utan att klippa det, precis tvärsemot vad frisörerna säger.

De sista åren har mitt hår växt väldigt lite, knappt något alls eftersom jag toppat det regelbundet, så vill ni ha längre hår snabbt så avstå från att toppa det, mer än kanske max 1cm några ggr per år :)



Denna är från Sommaren 2008.



Denna är tagen i sommar 2009. Ser ni någon skillnad? :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötan! kan du be bea logga in på msn!?

2009-07-28 @ 20:02:11
URL: http://skylines.devote.se
Postat av: Neftaly

Shit:O Det var inte lite du...

2009-07-28 @ 20:19:28
URL: http://neftaly.blogg.se/
Postat av: nea

Du är söt =)

2009-07-29 @ 17:54:51
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Postat av: Seb

Jepp, 10 gånger sötare på den sista ;D

2009-07-31 @ 10:49:38
URL: http://sebastiannnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser konstigt nog äldre ut 2008. på något vis gör du det, fast du är ju finare nu, men du ser mognare ut då på något vis :p btw du borde bli modell!

2009-08-30 @ 21:06:35

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se