musclebea

Idag var det sista dagen på mitt jobb, så jäkla skönt!
Ni anar inte hur fysiskt krävande mitt jobb är (har städat på en industri-fabrik) i 3 veckor nu. Har lärt mig väldigt mycket, inte bara om vilket skurmedel som passar bäst till vilket golv osv. utan viktiga saker om både mig själv, andra människor och yrket överlag. Har skrivit lite grann om det i min förra blogg, kolla in det inlägget HÄR!
Men framför allt har min kropp förändrats under dessa 3 veckor haha. Har fått massa muskler och dessutom gått ner 3 kg. Har inte sett röken av mina muskler på snart 2 år, och då tränade jag friidrott typ varje dag och var riktigt vältränad. Men har hört att om man en gång i livet har varit vältränad o sen slutar träna, så har man mycket lättare att få starka och synliga muskler om man tränar någon gång igen senare i livet. Så japp, nu har jag värsta triceps och biceps:ar och en mage av stål HAHA..


Syns bättre i verkligheten, och vissa tänker säkert: ehh det där är ju ingenting! Men för mig är det haha, innan var mina armar bara skinn, ben o fett i princip inga muskler alls.


Kommentarer
Postat av: Benglund

hoppas du haft en bra dag :D

2009-07-10 @ 16:02:13
URL: http://benglunds.blogg.se/
Postat av: lollo

okej :D

2009-07-10 @ 16:05:44
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: Bea & Veronica

Jadå det har varit helt okej :) Hur har du själv haft det?

2009-07-10 @ 16:17:15
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se