Dagen är slut.

Jag har just genomlidit en av de värsta dagarna i hela mitt liv, och jag är fortfarande helt förstörd.
Men ibland tänker jag på annat i några ögonblick, blir distraherad, försöker koppla bort min smärta.
Men hur mycket jag än anstränger mig så tränger smärtan ändå igenom, och hopplösheten inom mig övertar återigen.
Har fått så otroligt mycket stöd av min familj, men även av vissa läsare som har kommenterat fina ord som har träffat mig rätt i hjärtat. Tack ni som har funnits för mig, ni som förstår vad jag går igenom. Egentligen är det nog inte så många (har jag märkt..) som faktiskt gör det. Men jag uppskattar verkligen er som tänker sig in i min situation och anstränger er för min skull.
All kärlek till er <3


Igår hände föresten en helt otrolig sak, ska inte gå in i detalj på det men det var ett tecken (bokstavligt talat) som bevisade för mig att min lilla bebis kommer att ha det bra nu, han kommer att få vara lycklig i djurhimlen.
Det gör mig ändå lugn och trygg att veta det.

Nu ska jag inte skriva mer, men det är ändå skönt att skriva av sig. Tro mig, det känns faktiskt enklare att dela sorgen med någon/några.

Ännu en gång, tack underbara läsare för era stöttande kommentarer <3




Kommentarer
Postat av: lejla

kolla kissies inlägg när hon har pås ig sina "Paco pants". magen och höften går in. så ser man hur hon har försökt använda samma färg som väggen där hon har gjort om

2009-09-11 @ 07:00:11
URL: http://lejlla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag förstår dig precis. Jag hade en kanin som jag älskade/älskar ofantligt mycket. Det är fyra år sedan och det gör ont när jag tänker på det. Husdjur är en del av familjen. Du får försöka tänka på alla fina minnen och att din skatt inte lider längre.



All the best to you.

2009-09-11 @ 08:57:30
URL: http://www.saranielsen.devote.se
Postat av: Lovisa

Ni är så fina <3

2009-09-11 @ 10:49:41
Postat av: Anonym

tänker på dig. <3

2009-09-11 @ 14:50:07
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: janina

:)

2009-09-11 @ 18:44:44
URL: http://lovedrama.blogg.se/
Postat av: elinor

Bea, vetdu. Sorgen är det pris som man får betala för att älska, det här visar bara att du älskade din lilla bebis (som du uttrycker)väldigt mycket och det är ju hur bra som helst:) hoppas att du mår bättre snart. Jag kan inte riktigt förstå hur det känns för det är inget djur som försvunnit för mig på det sättet. Men som sagt hoppas att du mår bättre snart:)

2009-09-11 @ 18:58:16
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: Becca

När jag var 18 hade jag det svårt. Jag bodde själv och hade varit med om hemska saker som inte ens min värsta fiende är värd att genomlida. Jag adopterade en kattkille på 5 månader. Han var livrädd för människor och satt och skakade i ett hörn i katthemmet. Jag tog hem honom och lärde honom att lita på människor och fick så himla mycket kärlek tillbaka. Han blev min bästa vän som älskade att vara nära mig. Dagarna då jag var ledsen kröp han upp i mitt knä och tittade mig i ögonen som om han ville säga "det är ok, jag finns här för dig". Han drabbades av urinsten när han var 4 år och klarade sig inte. Jag låg i sängen och höll om honom tills han slutade andas. Detta var ett år sedan och än idag gråter jag när jag tänker på min ögonsten :'(



Jag förstår vad du går igenom.



kram Becca

2009-09-11 @ 19:34:33
Postat av: bea

becca: Usch vad sorgligt :( blev tårögd när jag läste det du skrev. Men var glad o stolt över att du gjorde så att din lille kisse kunde lita på människor igen, DET är verkligen en bedrift.

Tack att du förstår mig, kram på dig!

2009-09-11 @ 19:59:50
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se