blondie

Jag (b) har nog gjort en av de värsta grejerna en frisör/ (frisör under utbildning) kan göra nyss.
Har varit så trött på min äckliga utväxt på sistonde så lite spontant la jag i en blekning!? tog blekning på fingrarna o drog bara ut det lite här o där, det hade kunnat gått riktigt illa om jag hade haft otur. Men tänkte innan att det ändå inte spelade någon roll eftersom jag ändå har tänkt att bli mörkare nu till hösten.
Men jag hade tur, det blev lyckat! haha som tur var.

Är man desperat så är man.

Ni får se bild imorn, nu ska jag platta håret.


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Jag gillar nu när höstkläderna har kommit till butikerna nu så man kan shoppa det :) Känns ändå som den så kallade sommaren redan är borta.. positiva Sanna haha



Btw, jag som är ny här i bloggen... vem är vem av er?

2009-08-13 @ 22:44:57
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: Anonym



nu har du chansen att anmäla dig till veckans blogg

du har tills 23.00 på dig www.sagharauseus.blogg.se

så sätt igång o anmäl dig nu!

2009-08-13 @ 22:46:03
Postat av: veronica ,

gud vilken fin blogg ni har (:

2009-08-13 @ 22:51:12
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malinhe - fotobloggen

SV: tack, jo allt är bra sjdå:D?

2009-08-13 @ 23:15:02
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se