home now

Kom nyss hem från hästhagen där vi har paddlat kanot och gått naturvandring hela dagen.. Kul, hmm.
Jag ramlade iaf inte i, tack o lov! Men blev riktigt blöt ändå :/
Nu är jag trött och hungrig. Ska nog käka nåt nu, om jag orkar haha.
Ikv blir det troligen tjejkväll, mys.

Denna bild togs nyss:


Jag ser trött ut men ändå tillgjord för att jag försöker se pigg ut (haha) och där har ni föresten mitt naturliga hår (vågigt), som Virran typ fast hon har mycket mer och hon har mer korkskruvslockar alltså mycket finare än mitt.


Just det, har glömt påpeka att om ni vill kontakta oss eller skicka bilder eller något annat, så kan ni göra det på:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: alice

skit fin header! verkligen :) vem har gjort den?



nu har jag frågestund frågar du en fråga så blir du länkad! :) ha en bra fredag!

2009-08-21 @ 15:00:05
URL: http://aliceeli.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker du har fint hår.



Jag har riktigt trollrufs och visst, det är riktigt fint. Men ett h*lvete att sköta!



Ett tip som ja såg på nåt tv-program. När håret är handdukstorkat häv i någt liknande moss (dålig på hårprodukter) så snurrar man olika tjocka slingor runt fingrarna sen släpper, som en lös skruv, och låter det torka så. Sen är det bara att skaka loss!



Har man typ, 80-tals hår, skruv-vågigt, så funkar det skit bra!! =)



Jätte bra blogg förresten. Gillar egentligen inte den här typen av bloggar, men eran viker jag mig under!

2009-08-21 @ 16:06:38
URL: http://mayami.bloggsida.se
Postat av: Leia

Tack, vad görs?

2009-08-21 @ 16:10:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Meia

Hej! Ni borde skriva ett inlägg nu igen om hur Kissie redigerat sina bilder i senaste Look of today-inlägget ;) Shit vad väl det syns alltså? Magen, armarna, låren... Som vanligt är det dörrkarmar osv som är helt konstiga och hackiga i bakgrunden, hahaah.

2009-08-21 @ 16:40:47
Postat av: tipsaren

vill du ha tips på allt inom skönhet osv?? bla naglar, hår, hud mm, kolla in denna bloggisf!!.. :)

nicebody.blogg.se

nicebody.blogg.se



nicebody.blogg.se

nicebody.blogg.se

nicebody.blogg.se

2009-08-21 @ 17:28:40
URL: http://nicebody.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se