hemma!

Hej!
Sorry för dålig uppdatering idag, vi båda har varit rätt upptagna och inte haft tillgång till dator.
Så istället lovar vi att skriva MINST 4 roliga inlägg ikväll istället :)

Jag (b) har varit i skolan idag, rätt skön dag faktiskt med roliga ämnen. Sen har jag suttit på espresso house med mina älskade vänner Nelle o Ema, i flera timmar. Riktigt härligt måste jag säga, love u girls!
Så jag kom precis hem, Jag vet inte riktigt var Veronica är just nu haha, inte hemma iaf. Får slå en pling och höra med henne. Föresten så fyller hon ju år på söndag, och jag har inte köpt något än!!! panik! Vad tycker ni jag ska köpa? förslag?


Bjuder på lite bilder från dagen!


Fjantar mig i skolan ;)


haha


ema och jag på espressohouse :D  (haha orka slingan som hänger ner från min lugg :(  )


Kommentarer
Postat av: gh

du kan ju alltid köpa något av det som Veronica visade att hon ville ha i inlägget under =)

2009-08-24 @ 18:50:09
URL: http://gossipheaven.blogg.se/
Postat av: Erica

hej hej (:

jag har bara en liten fråga (A)

det är så att jag råkade ta bort min blogg förut! haha smart som jag är... iallafall.

skulle du kunna komma med förslag på nytt namn till ny blogg, jag är inte särskillt fantasifull eller bra på att komma på namn.

EricaSvensson heter jag föresten om det skulle komma till någon hjälp...

iallfall, om du vill svara så kan du väl komentera svaret här i ditt egna inlägg eftersom att jag som sagt inte har någon blogg. haha

kram

2009-08-24 @ 19:07:13
Postat av: hhelenn

eran blogg är fett imponerande, jag älskar den!



vill du bli månadens blogg? klicka då in på http://vibratiioner.blogg.se/2009/august/tavling.html så kan du vara med!

reglerna är enkla & står i inlägget, den som vinner får en länkning, & en liten text om varför folk ska läsa just din blogg!



puss! <3

2009-08-24 @ 19:22:55
URL: http://vibratiioner.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se