5 viktiga punkter i ett förhållande

Vad tycker ni är det absolut viktigaste i ett förhållande?

Detta tycker jag...


1. Kärlek & närhet, såklart..

2. Ärlighet, jag tycker att detta absolut ska vara nummer 2 på listan efter kärlek, finns det ingen ärlighet i ett förhållande utan endast lögner liksom otrohet och sånt, finns det inte en chans för att förhållandet ska fungera...

3. Omtänksamhet & respekt, det måste absolut finnas med i förhållandet, inga elaka kommentar och nedvärderingar här inte och självklart respektera den andra för den person den är..

4. Humor, jag tycker att det är väldigt viktigt att man kan skratta tillsammans, därför måste båda ha humor..


5. Gemensamma intressen, har man inte allt gemensamt är det viktigt att acceptera att den andra får göra sina intressen..

Klaffar allt detta så är det en stor chans att förhållandet överlever tror jag!



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag måste säga att jag håller med på varenda punkt väldigt bra saker du skrivit!!! :)

2009-07-12 @ 23:02:30

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se