Billighetsvarianten av berocca

Hej bloggen!
Jag fick nyss en hemsk huvudvärk, kanske efter solariebesöket tror jag, det blev nog lite för mycket som jag sa tidigare, haha.
Menmen, hittade inga ipren eller huvudvärkstabletter så fick nyss ta en vitamintablett istället,  en sån här brustablett, finns en bra sort som heter "berocca" men den här "Vitamax" som jag köpte idag( hade inte råd med annat, haha) fungerar nog bra den med.
Skönt med lite sömn snart, tror jag har sömnbrist, har nog förresten en massa brist :)




Kommentarer
Postat av: Samira

jag har också en massa brist på allt... :P hehe.

2009-07-08 @ 00:23:26
URL: http://samajra.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se