?

Varför blir man sårad gång på gång av människor man tror sig lita på?
Är  man inte vänner p.g.a en anledning? Att man ska finnas där för varandra oavsett vad det handlar om och stötta varandra.
När man då börjar ta till lögner för att slippa undan, då är det något som inte stämmer i relationen eller kommunikationen. Vänner är vänner, och dom ska man kunna lita på i alla väder.

Lögner, det är nog det värsta jag vet. Hur kan man ljuga för sin kompis och sedan utan att bry sig om konsekvenserna efteråt? Inte ens anstränga sig heller för att täcka över eller dölja lögnen?
Vet inte vad jag ska tro längre, jag orkar bara inte med att bli tagen för givet längre, när det passar andra.

Jag är besviken, men inte arg. Ilska löser ingenting enligt mig.


Kommentarer
Postat av: .

så sätt....

2009-07-29 @ 21:05:20
Postat av: kamilla

nice blogg ;)

2009-07-29 @ 22:12:41
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag går media på virginska..

2009-07-29 @ 22:52:19
Postat av: A l b i n - B i b l o g g e n

Jag går media på virginska..

2009-07-29 @ 22:52:28
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se