Hemma från bion

Vi är hemma från bion nu.
Och som alltid när vi ska göra något så händer det jämt något. Vi gick på stan innan och hade alltså all tid i världen att hinna till bion som började 19.30 (stan stängde 19.00). Självklart glömde vi bort tiden och kom försent. Och när vi skulle lämna fram biljetterna så hittade inte veronica sin, hon hade alltså tappat bort den.
Så vi fick gå o snacka med några som jobbade på bion för att få det fixat, och tack o lov fick hon gå in ändå utan biljett.

Harry Potter och Halvblodsprinsen var GRYM! Har sett fram emot denna film jättelänge. Dock tyckte jag att filmen hade kunnat handla lite mer om just; Halvblodsprinsen, det var inte mycket om just det vilket var lite synd. Menmen..
Jag älskar Harry Potter, har läst alla böckerna (vissa böcker flera gånger) och har älskat dom sen jag var typ 9-10 år.
Självklart började jag gråta i slutet, men tror jag grät mer när jag läste slutet i boken.
Jaja, nu ska jag duscha. Vi uppdaterar med ett inlägg sen!



När dom var småttingar!


Kommentarer
Postat av: Nadine

Visst var den bra!? :) Men åh så söta de var när de var små!! :)

2009-07-22 @ 22:59:46
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

okej, jag tyckte nui såg lite modelliga ut, och bilderna på er profilbild är det ni?? för dom var riktigt proffsiga!!

2009-07-22 @ 23:06:09
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: ronja

jag har läst några inlägg i eran blogg. Den värkar vara jättebraa faktiskt! Härligt blogg =)

2009-07-22 @ 23:10:54
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se