Mat

Åh vad hungrig jag är! haha, Bea och pappa drog nyss på bio för att se "Bruno" den verkar riktigt rolig måste jag säga, men jag hade ingen lust att följa med, är så seg idag.
Ska nog snart gå och äta mat på max eller sibylla tror jag, fet mat igen. Har ingen lust att laga någon mat o det är ju alltid gott med fet mat så varför inte? :)
Vad har ni för er en sådan här regnig dag då? Själv blir jag så seg när det är sånt här väder, det påverkar mig verkligen, blir på sämre humör.



Tröstäta med en körv tror jag, eller två....


Hej så länge, det dyker nog upp nåt roligare inlägg till kvällen så får ni kolla in det då! :)


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

mmh mat..

2009-07-11 @ 19:21:56
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack du :)

Kul att du med fotar ^^, Jag använder Canon EOS 1D Mark II N. Själv? kram!

2009-07-11 @ 20:15:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se