regn o rusk

Hej bloggen!
Jag kom ganska nyligen hem efter en promenad ute i regnet, usch vad blöt man är nu, fick byta om till mysdress.
Hade dom tajtaste jeansen jag kunde komma i, haha.
Så de klistrades fast efter benen, så jag fick knappt av mig dom, fick stå aslänge o dra bort dom. På tal om det så kommer det att bli en lite speciell grej i bloggen, som handlar om just tajta slimmade jeans, men mer får ni inte veta idag. Det kommer kanske imorgon eller på lördag :)


Sen hade ju Bea och jag planerat filmkväll igen med den andra filmen vi hyrde igår. Sen letar jag efter Bea och vart tror ni jag hittar henne?!


Lika utsliten idag som ni ser, hmm...



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem av er är äldst? :)

2009-07-09 @ 22:36:25
Postat av: Veronica

Bea är äldst!:)

2009-07-09 @ 22:41:18
Postat av: Miss Dramaqueen

Det är därför man inte har tajta saker på sig när det regnar!=)

2009-07-09 @ 23:18:03
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se