sushi

I STHLM testade jag för första gången Sushi i hela mitt liv.
Hade värsta förväntningarna på det innan och hade typ läskats som fan av sushi hela den dagen. Så på kvällen bestämde jag mig för att testa.
För det första var jag helt förvirrad när jag skulle börja äta, jag hade inte fått några bestick bara sådana där kina-pinnar. Så jag irrade runt där o letade efter bestick. Sen visste jag inte hur jag skulle äta, och VAD man skulle äta. För jag smakade på någon grön sås, och helt seriöst min tunga brann. Så sjukt jävla starkt vad det, tårarna bara sprutade. Så jaa, sen åt jag iallafall den råa fisken som jag hade längtat efter hela dagen.
Och till min stora förvåning smakade det typ ingenting, helt smaklöst men ändå äckligt på något vis.
Så alla mina förhoppningar om att sushi var gott bara rasade, tyvärr.
Och har insett nu att dom där 90 kronorna som det kostade hade jag lika gärna kunnat slängt på backen, för jag åt knappt någonting av äckel-sushin. Aldrig mer säger jag bara!!!

Tycker ni om sushi?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Blanda det där gröna (wasabi) med soja och doppa sen sushin i det. Då är det gott som f*n

2009-07-19 @ 17:34:47

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se