Svar på frågorna




Här kommer svaren på era frågor!


Vem är äldst?

Svar: Bea är äldst.


Hur långa är ni och hur mycket väger ni? :)

Svar: Bea är 1.72 m lång och väger 55 kg.

Veronica är 1.62 m och väger 50 kg.


allt bra idag?= ))

Svar: Det är bara bra med oss idag :)


vilka är ni ?:D:D

Svar: 2 systrar som driver en blogg tillsammans ;)



1. var har veronica köpt sina extension?
2. är ni helsyskon?
3. är era föräldrar ihopp?
4. var i stockholm bor ni?
kram denize =)

Svar:

1. Veronica har inte löshår, hon har äkta hår :)

2. Japp vi är helsyskon, syns inte det? haha

3. Japp! :)

4. Vi bor inte i Sthlm, haha även fast vi blir tagna för Sthlmare här på Öland. Vi bor i Örebro.


Kan du berätta vad du tycker om dessa fjortis storbloggare, var snäll och svara ärligt vad ni tycker om dom!
Paow - http://paulinadanielsson.blogg.se
Kissie - http://kissies.se
Tomic - http://tomictomi.se
Dessie - http://desireenilsson.blogg.se

Svar:

Paow: Hon är nog den vi tycker bäst om av alla fjortisbloggarna, men vi kan inte påstå att vi gillar henne direkt. Hon är ok, rätt skön verkar hon vara.

Kissie: Haha oj, vart ska man börja? Hon är ett ypperligt exempel på en "plastic-fantastic" brud som tror för mycket om sig själv.

Tomic: Har inte läst hans blogg förr, men kika in lite snabbt nu bara. Han verkar väl okej, rätt skön kille eftersom han är en "kissie-hatare" haha.

Dessie: Tycker synd om henne bara, alla verkar hata henne för tillfället? Menmen, hennes eget fel förmodligen.


Då får jag väl ställa några frågot till dig då. :D

1 Tjärnar du pengar på din blogg?
2 Varför började du blogga?
3 Vilka bloggar läser du dagligen?
4 Vilken är din favoritaffär?
5 Varför började du blogga?
7 Om du åkte till en öde ö, vad skullke du ta med dig 5 saker
8 Vilken favorit mat?
9 Vad bor du?
10 Favorit musik


Svar:

1. Ja det gör vi, har dock precis börjat så har inte fått ut något än, men pengarna börjar allt rulla in ;)

2. Vi började blogga för att ha någonstans att skriva av sig. Vi båda uttrycker oss gärna skriftligt och att driva en blogg är ett utmärkt verktyg till det. Och vi tycker att det är roligt att ha som minne o kunna gå tillbaka i framtiden o kika vad vi gjorde i den här åldern vi är i just nu. Sen verkade det ju väldigt kul också att lära känna nytt folk, och kunna nå ut till människor.

3. Kenza, blondinbella, tyra, stina-lee, gaybloggen mm.

4. Veronica: Å vad svårt och bara välja en, men det är nog, Gina tricot, Monki och Zara.

Bea: hmm.. gina, topshop o zara.

7. Veronica: tält, sovsäck, ipod, ett kylskåp fyllt med mat (hehe), tändare

Bea: fiskenät, tändare, ipod, första hjälpen, motorbåt

8. Veronica: maxmat o grekisk mat

Bea: asiatiskt och grekiskt

9. Örebro

10. Veronica: allätare

Bea: Mest hiphop o rnb, men gillar även annan musik som rock, reggae osv.


klockren header har ni :)
hur gamla är ni?
har ni pojkvän?
bråkar ni ofta?
favorit färg?
kram :)


Svar:

1. Bea är 17(fyller 18 i Dec.) och Veronica fyller 16 om några veckor.

2. Nope, båda är singlar

3. Nja, sådär

4. Veronica: svart

Bea: korall


vilken är eran önskeoutfit?

Svar:

Veronica: Till fest är det grymt snyggt med höga klackar, kort klänning, mycket smycken och rakt hår.

Till vardags är det snyggt med jeansshorts, lagom klackar och något sött linne till.

Bea: till fest är det high heels till en kort klänning i någon stark färg tillsammans med stora guldörhängen och utsläppt hår i hollywoodlockar.

Till vardags: Converse till ett par snyggt slitna korta jeansshorts och ett oversize linne/t-shirt med mycket accesoarer till.


Hur gammal ar ni?
Ni ar fula :))))

Svar: Vi är 91a o 93a. Okej, då vet vi din åsikt :)


Är det svårt att göra en header? Hur gör man en??
Fin blogg förresten!
Mvh Sandra

Svar:

Nej det är inte svårt att göra en header. Sök lite på google om hur man gör en, så hittar du säkert bra tips.


Om ni fick välja en mat allergi vilken skulle det vara?

Svar: Veronica: spenat

Bea: broccoli

bloggar ni läser dagligen?

Svar: Läs ovan


1. Vad är det bästa ni vet och varför?
2. Om ni bara fick läsa en blogg, vilken skulle det då vara och varför?
3. Favorit godis?
4. Vad tycker ni om min blogg? (http://xxxxx.blogg.se)


Svar:

Veronica:

1. Att vara kär är nog det finaste som finns, att känna den pirrande känslan i magen.

2. Jag har ingen aning faktiskt.

3. Surt godis

4. Jag tycker du verkar ha en bra blogg, fin design :)


Bea:

1. Att känna lycka och vara riktigt lycklig.
2. tjuvlyssnat.se. När jag går in där får jag alltid ett gott skratt, och jag älskar att skratta så det vore mitt självklara val.

3. Maltesers

4. den verkar intressant.



Jävlar vilka pinglor ;)
String eller hotpants?

Svar: Haha, skönast=string, men snyggast=hotpants :)



Vad är det pinsammaste ni har gjort/varit med om?

Svar:

Veronica: Oj vilken svår fråga, jag har varit med om massvis med pinsamma saker, men jag kan ta den senaste.

Jag är inne på espresso house, är på ett väldigt uselt humör pga. magont.

Det står en skitsnygg kille i kassan och hälsar trevligt när jag kliver in.

Jag börjar genast säga vad jag vill beställa, då säger han lite vänligt: Du kanske ska ställa dig i kön? Hehe (Och pekar på den långa kön med 10 pers)

Jag blir väldigt generad och ställer mig sist i kön.

När jag väl kommer fram och det är min tur att beställa råkar jag säga fel och säger: Jag vill beställa en chojlatte. Han skrattar och frågar om jag menar chailatte.

Då svarar jag: Men jag sa väl det eller? Han ba: Hehe, nej du sa choj.

Jag: Aha ojdå, jo jag menar chailatte, en stor en, jag kan ta med den.

Senare när jag betalat blir jag helt inne i tedoftning, så ställer mig o luktar på alla goda teer dom har där, jag hör en röst som säger: Vill du ha kvittot? Jag fortsätter att lukta och tror han menar någon annan i kön. Sen hör jag att han säger det ett par gånger och tillslut säger han: Du, tjejen i blått linne, vill du ha kvittot eller ska jag slänga det?

Jag: Ojdå, hehe släng det!

Sen när chailatten var klar ställer jag ifrån mig den på ett bord och stoppar ner plånboken i väskan, sen går jag därifrån.

Då ropar han efter mig: Hejdå tjejen, med en flörtig röst! Jag vänder mig om och ba: Va? och sen går jag ut utan latten.

Efter en kort stund springer han efter mig på gatan med chailatten i handen och skriker: Du glömde latten!

Jag: Ojdå, och sen går jag utan att säga tack.

Sen ser jag på servetten att han skrivit sitt nummer, haha. Jag ringde aldrig kan jag ju säga...

Jag hade en sån magvärk så jag lät väldigt oförskämd kan jag tänka mig, jag tror jag tog några ipren för mycket så jag kände mig lite groggy. Aja så går det när man skämmer ut sig för nån snygging :)


Bea: Mig händer det något pinsamt varje dag, tro mig. Men aa, den värsta jag kommer på nu är nog när jag var på g med en kille. Sen skulle jag ta bussen hem och skulle pussa honom hejdå. Då var det lite "nervös/pinsam" stämning. Så då ger jag han pussen och sen när jag ska vända mig om för att gå in i bussen så råkar jag snurra runt ett varv. Tänk er att jag gör en "dans snurr" ett extra varv o möter åter igen hans blick, och han ser jätteförvirrad ut men jag fortsätter snurra o går sen in i bussen utan att säga ett ord. Hela den bussresan skämdes jag, kan säga att det var sista gången vi sågs. Men det förstod ni nog.


jag har en fråga angående beas hårfärg, tycker den är superfin!
jag är just nu brunhårig och skulle jätte gärna vilja ha Beas hårfärg, kanske lite mörkare. Hur ska jag göra?

Svar: Okej, tack först o främst. Det är bara att bleka slingor i hätta, tillslut kommer det bli ungefär som jag har. Ge inte upp bara!


är ni syskon eller bästavänner ? :)

Svar: Vi är syskon


hur många besökare har ni om dagen ungefär?

Svar: Det varierar. Nu när vi har varit på semester har besökssiffran sjunkit. Men vårat rekord ligger runt 400 besökare. Inte så mycket, men vi har ju bara haft bloggen i några veckor och vi är glada så länge någon läser den.


hmm..
Har ni några hemliga förälskelsen? XD
Nämn 3 snygga killar var!
Har ni samma musiksmak? :)

Svar:

Bea: 1. faktiskt, en snygg, lång, muskulös brunett, grr

2. Robert Pattinson, Chris Brown, Sean Faris.

3. Inte riktigt, Bea ligger mer åt hiphop o rnb hållet än vad veronica gör.


Veronica: 1. Nej tror faktiskt inte det.

2. Då säger jag kändisar, annars vet ni inte vilka det är :) Robert Pattinsson, Måns Zelmerlöw & Sean Faris.

3. Nepp, som sagt.



Hoppas ni är nöjda med våra svar, missade ni denna frågestund o vill ändå fråga något så kan ni ju ändå ställa frågor i kommentarer så kanske vi svarar :)


Kommentarer
Postat av: angelica

frågestund hos mig!

bästa frågan/frågorna belönas med en länk.

2009-07-30 @ 23:01:10
URL: http://notbroken.webblogg.se/
Postat av: katrin

ni ser båda ut att kunna vara minst 20 ^^ hehe



fint hår har ni bådatvå också! :)

2009-07-30 @ 23:14:46
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Freddie

ok .. har gjort det nu :)

2009-07-30 @ 23:15:48
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Leia

Visst är det.



Roligt med frågor och svar! =)

2009-07-30 @ 23:16:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: moa , blondinen

superfin blogg och jag måste säga att båda ni två är otroligt vackra :D

2009-07-30 @ 23:21:53
URL: http://brunettvsblondin.blogg.se/
Postat av: sara

sv: ku latt läsa svaren! :) allt bra med er? :)

2009-07-30 @ 23:23:00
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha skön blogg tjejer.

Allt bra med er ?! :)

2009-07-31 @ 19:29:12
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud, jag dör av skratt HAHAHA

Beas pinsamma händelse, AAHAHHA HERREJÖSSES.. FAN VA KUL :D

2009-08-29 @ 18:30:15

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se