Godmorgon

Godmorgon på er, får jag väl säga eftersom jag inte uppdaterat idag.
Jag gick nyss in på NA och kollade vädret denna vecka, det ser ut att bli dåligt så vad ska man hitta på då?
Från hur varmt och fint som helst till rent skitväder, åå Sverige, ibland blir man riktigt trött.
Följer ni också vädret? Om inte, kan ni klicka HÄR!
Det finns annars en riktigt bra sida som det står lite mer specificerat på, och det är DENNA!
Det är en norsk sida men det står jättebra om vädret där.
Jaja nogtjatat om vädret, det ska iallafall inte få förstöra sommaren :)

Jag såg Beas tidigare inlägg om Michael Jackson. Jag tänkte säga att det inte riktigt var så min "toplista" skulle se ut.
Jag tycker att black or white är den bästa låten Michael har gjort, tycker att thriller ska va 2:a, bille jean 3:a, 4:a bad och 5:e platsen tror jag heal the world.
Så lite annorlunda hade listan sett ut, vilken låt tycker DU är bäst?


KING OF POP 1958-2009




Kommentarer
Postat av: Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår nya blogg! :)

2009-07-06 @ 10:34:12
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se