Veckans tips

Usch det där inlägget blev tråkigt och negativt, så här kommer ett nytt och lite mer positivt.
Jag tänkte passa på att ge några tips här i bloggen.
Jag kan ju bara säga av egen erfarenhet när jag på senare tid fått lite finnar som jag inte haft mycket av tidigare, jag har själv blivit tipsad om en produkt från Dr.Hauschka, det är en ansiktsolja som verkligen hjälper till att få bort finnarna. Man tror ju att det ska bli värre när det är en olja, men det viktigaste är att inte överdosera så att hela ansiktet blir oljigt utan en liten klick som ni knådar in i ansiktet.
Blir det för mycket så kan ni ta lite papper eller en handduk att torka bort överskottet med.
De första dagarna så blev finnarna större och de blev nästan fler, men håll ut, bara efter en vecka är nästan alla borta så det hjälper nästan direkt.



Ansiktsolja, ca. 229kr (finns på hälsokostaffärer)


Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Shopping och Mode
RSS 2.0




























Alltomlinser.se

Erbjudanden24.se
Gratis-guide.se